četrtek, 29. november 2012

Kurc gleda ALI penis opazuje

"Kurc te gleda" si mrmram pred spanjem, sem dojel. Sem spet poslušal pridigo da se preveč sekiram za določene osebke, pa da se prej niti ne vprašam, če ti osebki hočejo, da se sekiram zaradi njih. Pa sem se res malo vprašal, pa ugotovil, da se res za brezveze. Imeli smo, kar smo imeli, ups and downs, porabil spomine namest wc papirja, šli naprej. Nekateri z željo, da se obdobje ne bi končalo. Nekateri bolj polni sebe in hkrati prazni. Jebeni hipsterji. Tako želijo biti drugačni, da so že mainstream.

Jaz sem pa še zmeraj isti kot sem bil nekoč. Ponosen sem na to. Poln napak, ampak se ne spreminjam na pet minut, da bi zlezel v rit vsakemu, ki pride mimo.

Drugače smo bili danes na placu. Pač, neverjetno je bilo, nek tip se je šel jam session z Majo, in ne samo, da je delal neverjetne stvari na kitari, zraven je metal iz sebe taka besedila, da sem samo sedel in poslušal. Fasciniran.

In ja, verjetno spet preveč jokcam nad tem nepoštenim svetom. Sam jbg, važno da grem v soboto v Cvetličarno in da grem v ponedeljek s Špelo ko si bo dala tatu delat in mogoče še lučke gledat ko jih bodo prižgali. In to je tisto, kar šteje.
Tears for remembrance, and tears for joy,
Tears for somebody not this lonely boy.
Out in the madness, the all seeing eye,
Flickers above us, to light up the sky.
(Iron maiden:Remember tomorrow)

Ni komentarjev:

Objavite komentar