sobota, 18. avgust 2012

Vlak

Izrezki razmišljanja med vožnjo domov...


Tako. Konec še enega delovnega dneva. Zdaj pa v Trebnje na druženje s prijatelji na rojstnodnevni zabavi presenečenja za osebo, ki je poznana (tudi) pod psevdonimom DrJekly. Jutri pa sicer res ne delam, me pa čaka žur s knjigami. Oh happy days.

Včeraj sem v zaklonišču dobil v roke petstrunsko fatass lepotico. OMG! Ljubezen na prvi dotik. Proti njej se mi je moja znucana ljubica kot zadnja kurba na cesti. Misel je začela rasti in očitno si bom po koncu izpitnega obdobja res omislil novo ljubezen, ki bo pod mojimi prsti spuščala prave zvoke ekstaze. Seveda pa nobena ljubezen ni zastonj, zato bo treba nekje napraskati denar...

Delo v McDonaldsu je kljub šalam o tem raznoliko in zanimivo. Poleg tega pa tam srečaš toliko godnih samic iz cele Evrope, da takšne količine dobrih riti na enem mestu nisem videl še nikjer.

Ravno danes pa sem videl še en dokaz, da prava ljubezen ne temelji na fizičnem videzu, ampak na nečem višjem. V McDonalds sta namreč prišla mož in žena in oba sta v rokah držala bele palice-bila sta slepa. Velika skrivnost mi je, kako lahko dva človeka, ki pravzaprav ne vidita, kako partner izgleda, doživita tako ljubezen. Očitno sem res še premlad.

Pred mano je še dobra ura vožnje z vlakom, vsepovsod okoli mene sedijo gajstne belokranjke, jaz pa nimam slušalk. Fuck me, right?

Očitno res ni pametno imeti preveč kokoši v hiši. Najprej bodo nakokodakale vse moške, ko pa bo teh zmanjkalo, pa se bodo skavsale še med sabo. So, bring me some popcorn!

P.S. Pol slovenije misli, da Trebnje SO.

Ni komentarjev:

Objavite komentar