četrtek, 26. julij 2012

Švicanje

Torej, končno sem zbral voljo, da opišem dogajanje preteklega vikenda, ko se je odvijal 10. ŠVIC (Študentski vikend inteligence in cvička). S ponosom lahko rečem, da sem pri organizaciji pripomogel (čeprav malenkostno) tudi jaz. Dva dni fizičnega dela pred festivalom, pomoč pri dnevnem programu in še sto drugih malenkosti se je dva večera zapored pretvorilo v čisti užitek, ko sem s prijatelji pred odrom užival v fenomenalni glasbi, z mrzlim pivom v roki in majhnim glasom skrbi v glavi, ki mi govori, da moram naslednji dan vstati in delati naprej. Za spremembo od lanskega ŠVIC-a, ko sem ujel zgolj koncert skupine Tabu, mi je letos uspelo noreti na SKORAJ vseh skupinah. In občutek v soboto, ko sem prišel v backstage in pogledal večtisočglavo množico, kako skače pred mano je bil NEPOZABEN. Pač dobesedno. No, letošnji ŠVIC je bil res poln presežkov, pa naj gre za število obiskovalcev, količino blata ali kaj bolj...zasebnega. Tako da ja, ta julijski vikend je definitivno vikend, ki mi bo ostal v spominu.

2 komentarja:

  1. predvsem bi ti priporocala drzanje za izraz 'malenkostno', kar se dnevnega tice pa - ne bi. ne dvomim pa v tvojo sposobnost stanja pred odrom s pivom v roki, eto :)

    OdgovoriIzbriši